Ordrebetingelser

Click here to shop in english

Alle over 18 år er velkommen til å handle hos oss.
Lissie Design er helnorsk og alle bestillinger sendes fra Norge.
Prisene du ser i nettbutikken er det du skal betale. Det tilkommer ingen gebyrer.
Og du får gratis frakt, retur og fornøydgaranti
.

 

 

 

BETAL TRYGT
Trygg betaling med både Visa, Mastercard og  Paypal samt  forhåndsbetaling via bank
Ved forhåndsbetaling via bank, får du en mail i etterkant med kontonr. for innbetaling og 4 dagers betalingsfrist. Vi bruker Santu (Globecharge) og Paypal som betalingsformidlere for å gjøre det så sikkert som mulig for deg.

 

 

HANDLE ENKELT
Legg en eller flere varer i handlevognen - gå til kassen, skriv inn dine opplysninger og gå deretter til betaling.  Husk å sjekke at du har lagt inn riktig mailadresse. Ellers vil du ikke motta ordrebekreftelsen.

Du kan også bestille via mail:  Da legger du ikke noe i handlekurven, men sender en mail til ordre@lissiedesign.no med navn på vare, antall + evt. størrelseangivelse. Gi og beskjed om du ønsker gavepakking. Gi beskjed om betalingsønske (via bank eller med faktura. ) Så sender jeg deg mail med videre instruksjoner. 4 dagers betalingsfrist.

 

 


FRAKT OG LEVERING

Det er trygt å bestille fra Lissie Design. Jeg sender pakken din med Posten. Sendingen går under min forsikring helt til pakken utleveres deg, så du kan være helt trygg at det er uten risiko for din del. Alle bestillinger sendes portofritt for deg!

Normalt vil jeg sende din bestilling i løpet av 2-3 virkedager etter at jeg har mottatt bestillingen, med mindre annet er spesifisert på produktet du har valgt. Og det vil normalt ta 2-7 dager fra jeg har sendt din bestilling til du mottar den. Skulle det vise seg å ta lenger tid enn estimert, vil jeg kontakte deg så raskt som mulig.

Skal du kjøpe en gave og ønsker å sende den direkte til mottaker ferdig innpakket kan jeg ordne dette for deg.  Da skriver du inn mottakers leveringsadresse i kassen. (alt i bestillingen må da være til denne mottakeren. Skal du ha noe til deg selv i tillegg bes dette gjøres på en egen bestilling).


Bestillinger gjort mellom 1. juli og 2. august sendes en gang i uken.  Bestillinger gjort i påsken eller jul blir sendt første påfølgende virkedag.

 

ANGREFRIST MED FRI RETUR 
(i henhold til lov om angrefrist) Angrer du på hele kjøpet eller litt av kjøpet hos oss?

1. Send da en mail til ordre@lissiedesign.no , eller ring 95242640, innen 14 dager etter at varen er mottatt av deg.

2. Fyll ut angrefristskjema som følgte med din bestilling.

3. Deretter sender du varen og det utfylte angrefristskjemaet til oss -  innen 14 dager, på rimeligste måte.Varen skal være i samme stand som du mottak den og i original- esken/smykkeposen

4. Når din retur er mottatt - tilbakebetaler vi både varens pris samt dekker din returporto (innen Norge). Unntatt er retur av tilbudsvarer. Da dekker vi kun varens pris.


NB! Angrefristen gjelder normalt ikke på spesialbestilte varer som lages gravert etter ditt ønske og lignende. Men, bytting kan alikevel skje i noen tilfeller. Ta kontakt så løser vi det!

 

 

BYTTE TIL ANNEN VARE?
Ikke noe problem. Bare følg fremgangsmåten beskrevet ovenfor (på angrefrist).
Fyll ut angrefristskjemaet som fulgte din bestilling, og oppgi hvilken vare du ønsker å bytte til.
Send deretter skjema og varen innen 14 dager.

Har varen du bytter til lavere pris, enn varen du kjøpte opprinnelig - blir mellomlegget tilbakebetalt til deg.

Har  varen du bytter høyere pris, enn den varen du opprinnelig kjøpte -  bes mellomlegget innbetalt av deg (bank eller faktura).

Er varen gitt som gave? Gaver blir levert med egne byttelapper. 1 for hvert gaveinnpakket produkt. Det gjør det enkelt for mottaker å bytte varen, om de skulle ønske det. (du kan og bytte for dem, ved å benytte fremgangsmåten nevnt ovenfor).

 

 

UAVHENTEDE SENDINGER
Dersom du ikke henter ut pakken du har bestilt, men forholder deg helt passiv,
er det ikke å benytte din angrerett.  Angrefristen gjelder ikke ved uavhentede sendinger.
I henhold til kjøpsloven/lov om angrerett § 11 og § 13 mister du da retten til å si opp avtalen.
Uavhentede forsendelser blir fakturert med faktiske portokostnader tur/retur for å dekke våre kostnader.

 

 

HANDLEKURV
Vil du at det du la i handlevognen skal ligge der ved neste besøk? Neste gang du kommer, vil du få spørsmål om du vil gjenopprette din handlevogn, fra forrige besøk.

 

 

RABATTKODE
Har du rabattkode eller gavekortkode? Gå til "Kassen" og skriv inn din rabattkode i feltet for "Rabattkode".  Klikk deretter på OK-knappen (til høyre for kodefeltet) så  blir rabatten blir da trukket av umddelbart.

 

 

GAVEPAKKING
Alt i butikken leveres i gavepose eller gaveeske.

Alle bestillinger kan i tillegg leveres gaveinnpakket (helt gratis). Under hvert produkt finner du valg for "gavepakkes". Klikk på dette valget, før du legger varen i handlekurven. Om du bestiller flere gaver vil det bli brukt forskjellig farge på gavepapir/gavebånd. Sammen med din forsendelse vil du motta informasjon om hvilken pakke som inneholder hva. Det vil og bli levert egne byttelapper for hvert gaveinnpakket produkt. Noe som gjør det enkelt for mottaker å bytte varen om de skulle ønske det.

Skal du kjøpe en gave og ønsker å sende den direkte til mottaker ferdig innpakket kan jeg ordne dette for deg.  Da skriver du inn mottakers leveringsadresse i kassen. (alt i bestillingen må da være til denne mottakeren. Skal du ha noe til deg selv i tillegg bes dette gjøres i en egen bestilling).

 

 

PERSONOPPLYSNINGER
I henhold til Vi følger den nye datasikkerhetsreguleringen, GDPR, 2016/679/EU, som har som formål å styrke personvernet og håndteringen av personopplysninger innen EU og EØS-land, og dermed også i Norge. Er jeg forpliktet til å informere om hva dine personopplysninger blir brukt til.

Dine personopplysninger (navn, adresse, telefon og mail) blir kun brukt til å sende bestillingen til deg, informere om pakke via posten (telefonnummer) og til bokføring. Alt blir lagret på sikker server utilgjengelig for andre. Dine personopplysninger blir ikke solgt eller levert videre på noen måte. Jeg henter ikke inn opplysninger fra andre steder. Jeg har kun de som du gir til meg, slik at du har kontroll på din informasjon.

 

 

SMYKKESERVICE
For å gi deg som kunde en ekstra sikkerhet får gratis smykkeservice! Gjelder alle smykker,armbånd m.m. kjøpt hos Lissie Design. Det første 2 årenene etter at produktet er kjøpt, får du gratis reperasjon om noe skulle oppstå (ved normalt bruk). Lissie Design dekker også frakten på rimeligste forsendelsesmåte. Etter 2 år er servicen fortsatt gratis, men du dekker fraktprisen fra deg til Lissie Design.  Jeg dekker returportoen.  NB! Ta kontakt via mail på
ordre@lissiedesign.no før du evt. sender noe.

 

 

NIKKELMERKING
Alle våre smykker er i henhold til Eu sitt regelverk om nikkelfrihet. Er du hyperallergisk for flere metaller kan jeg anbefale titan.
Det er tilvalg på flere av øredobbene vi tilbyr. Ønsker du noe hvor titan ikke er et tilvalg? Ta kontakt! Så kan jeg sikkert hjelpe deg! Har du spørsmål angående nikkelinnhold m.m. spør gjerne! ordre@lissiedesign.no